Managementul si gestiunea arhivarii documentelor

13 Aug 2017 - 20 Aug 2017
Vox Maris Grand Resort Constanta Costinesti

TEMATICA CURSULUI:

  • Norme si prevederi legale privind gestionarea si arhivarea documentelor pe domenii de activitate; Normele privind arhivarea si pastrarea registrelor de contabilitate si a celorlalte documente financiar-contabile, aprobate prin OMFP nr. 2634/2015, in vigoare de la 1 ianuarie 2016.
  • Crearea si clasificarea documentelor, procedurile de lucru si circuitul documentelor pentru fiecare organizatie in parte, aplicatii practice.
  • Obligatia legala incepand cu anul 2016, privind documentele care pot fi arhivate atat pe suport hartie, cat si pe suport electronic; pastrarea, arhivarea si casarea documentelor pe hartie.
  • Particularitati si obligatii ale operatorilor economici autorizati in prestarea de servicii arhivistice.
  • Termene de pastrare a documentelor; obligatiile legale si raspunderea juridica privind gestionarea documentelor pe suport de hartie.
  • Regimul juridic aplicabil documentelor arhivate electronic, al crearii unei arhive electronice, (Document management system – DMS).
  • Regimul juridic al arhivarii si pastrarii registrelor si a documentelor financiar-contabile etc.
  • Documentele financiar-contabile ce pot fi arhivate electronic, pregatirea lor pentru arhivare electronica, gestiunea lor; obligatii prevazute de art.109, din Codul de procedura fiscala.
  • Furnizarea documentelor in forma electronica pentru arhivarea electronica; conditiile ce trebuiesc indeplinite de un document in forma electronica pentru a fi arhivat electronic; crearea arhivei electronice, tehnicile si etapele arhivarii electronice, intocmirea/modificarea nomenclatorului arhivistic; obligatiile furnizorului de servicii de arhivare electronica.
  • Consultarea arhivei electronice – selectarea dreptului de acces, eliberarea copiilor, certificatelor si extraselor; eficienta utilizarii arhivarii electronice. Sistemul de cautari si raportari al DOCUMENT MANAGEMENT SYSTEM – DMS; obligatiile legale si raspunderea privind gestionarea informatica a documentelor; avantaje si argumente pentru utilizarea DMS; fluxuri de documente;
  • Recomandari practice privind recuperarea si salvarea arhivei in caz de necesitate.
  • Securitatea datelor ca parte a sistemului de management al securitatii, semnatura digitala.
  • Raspunderi si responsabilitati legale ale compartimentelor de specialitate precum si personale.

Gestionarea documentelor si managementul modern al organizatiei, raspundere, control si evaluare manageriala

La sfarsitul sesiunii, in urma examinarii ANC, se acorda CERTIFICAT DE ABSOLVIRE pentru ocupatia MANAGER, COD COR 112029, insotit de supliment descriptiv in care sunt inscrise competentele dobandite. Certificatele sunt eliberate in conformitate cu prevederile O.G. 129/2000 republicata.

Taxa Turistica

  • 2990 LEI/ PARTICIPANT -pachet o persoana 7 nopti – 8 zile – 700 de lei cont – GRATUIT: Cazarea si micul dejun pentru insotitor
  • 3690 LEI/ PARTICIPANT -pachet doua persoane 7 nopti – 8 zile – 1400 de lei cont

TVA 9% inclus in conf. cu HG nr. 20/2015

Nota 2: Serviciile hoteliere sunt optionale

**serviciile hoteliere sunt optionale

Taxa Participare

  • Taxa De Instruire 1 – seminar – 600 lei / participant, la care se adauga TVA. Include mapa de lucru si suport de curs in format electronic pe stick USB Business Card de 8 GB , certificat participare ATC training (fara acreditare ANC)
  • Taxa De Instruire 2* – curs acreditat ANC – 740 lei / participant. Include mapa de lucru si suport de curs in format electronic pe stick USB Business Card de 8 GB., examinare A.N.C., certificat participare ATC training  si Certificat ANC .
  • Taxa De Instruire 3* – curs acreditat ANC – 990 lei  / participant. Include mapa de lucru si suport de curs in format electronic pe tableta, examinare A.N.C. Certificat participare ATC training si Certificat ANC

* La tariful de instruire nu se aplica TVA conform Legii 227/2015 actualizata, art.292. alin 1, lit f. Costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicata, art. 58. – valabil pentru taxa 2 si taxa 3

Curs sustinut de doamna Ioana Grigorie – Arhivele NATIONALE 
INSCRIERILE se fac in baza formularului de participare solicitat la tel: 031-4250704 sau adresa de mail: office@atctraining.ro sau office.atctraining@gmail.com, in limita locurilor disponibile. COORDONATOR CURS: IONUT GAGIU: 0729.943.461


Contact organizator