Modelul de analiză comunicaţională Siegel CA® 

Modelul de analiză comunicaţională Siegel CA® este un model care vă ajută să înţelegeţi comportamentele verbale observabile. Modelul reprezintă o dezvoltare mai amplă a modelului de comunicare Harvard şi poate fi folosit atât pentru discuţii bilaterale cât şi pentru discuţii multilaterale. Interacţiunile complexe dintre cei mai diverşi oameni care vorbesc unii cu ceilalţi au fost analizate ştiinţific şi transformate într-un model aplicabil.

 

O comunicare mult mai eficientă activează cunoştinţele deja existente, întăreşte motivaţia, dezvoltă creativitatea, generează sinergie şi optimizează perfomanţa pentru o perioadă îndelungată de timp.

 

Acest model poate fi folosit în:

• Conferinţe

• Activităţi de echipe

• Negocieri

• Interviuri de angajare

• Proiecte oferite asociaţiilor, companiilor etc.

 

În cadrul acestui model, accentul se pune pe generarea rezonanţei între fiinţele umane, pe activarea oamenilor astfel încat aceştia să performeze la cel mai înalt nivel.

 

În fiecare proces de comunicare interpersonală, oamenii manifestă anumite comportamente care pot influenţa, fie negativ fie pozitiv, nivelul discuţiilor sau al relaţiilor umane. Cei care sunt capabili să influenţeze emoţiile într-o manieră pozitivă şi pot să inspire entuziasm vor ajunge invariabil la rezultate mai bune.

 

Modelul CA® îmbunătăţeste performanţa individuală şi de grup şi oferă un feedback despre ce comportamente ar trebui intensificate sau reduse şi în ce situaţii.

 

Subiectul concret al discuţiei                       Nivelul relaţiilor interpersonale

- Îmbunătăţirea calităţii                              - Empatie

- Câştig de timp                                         - Puteri de persuasiune

- Creativitate                                             - Prevenirea conflictelor

- Viziune                                                    - Motivaţie

- Structură                                                 - Reducerea neînţelegerilor

- Claritate                                                  - Angajamente la un nivel înalt

- Eficienţă                                                  - Rezultate câştig-câştig

 

Durata: 1 sau 2 zile


Contact organizator